RSS

Monday 18 June 2012

Rabun

kali ni saya nak berkongsi pengalaman 
tentang rabun, sebenarnya rabun saya tak la teruk sangat
tapi kalau saya tak pakai 1 hari sakit kepala 
sehingga terpaksa saya mengambil ubat tahan sakit

terutama kalau kat office memang kena pakai 
tengok komputer & tulisan lain macam

saya rasa pada awalnya konflik jugak dengan diri sendiri
tak percaya diri dah tak berape nak nampak
yang paling teruk nak lihat terang macam dulu
mustahilkan

terima la keadaan sebenarnya
agak lama jugak saya boleh menerima hakikat tersebut
paling tak best bila kena pakai benda alah ni...


ni cermin mata saya yang pertama

ni cermin mata yang kedua

tak puas langsung pemandang, tak pakaipun macam pakai, 
sabar je la
dah la mula-mula pakai, orang tegur rabun ke?
paling perempuan tak suka
nampak macam makcik la....
adoi rasa macam nak kerat 14 je orang yang bertanya tu
tapi sabar-sabar kena tunjuk ayu 
walaupun dalam hati terbakar

tapi sekarang dah ok jiwa tak kacau dah... 
sendiri mau ingat la 
1 anugerah Allah dah ambil

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Umie Echah 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .