RSS

Monday 25 June 2012

Ayam Pangang Macam-Macam Rasa

tajuk entah apa-apakan
ada alasan aku beri tajuk macam tu
sabar ye kita tengok gambar dulu

alasan aku bagi tajuk macam tu, sebabnya entah ape-ape bahan la aku isi kat ayam ni sebenarnya pendek kata apa yang ada kat dapur aku yang aku rasa sesuai aku isi je.... ala bukannya chef zubir pun nak rasakan aku anak beranak je nak makan...

ni la hasilnya dari bahan yang entah ape-ape tadi
kena la hidang untuk suami dulukan, sory la ye plating tak cantik, tak pandai sangat
ni semangat umie nak masak lagi bila anak makan sampai licin tapi biasa la kakak dengan adik ayam je dihabiskan benda-benda lain letak tepi pastu umie la kene habis sayang katanya, tu semua nak menambahkan berat badan umie
ni la alasan paling kuat untuk aku membuat ayam ni, duduk kat kuantan mane ada nandos, kene la buat sendiri beli je sosnya, kebetulan makan nandos kat Masjid Putra, Putraja aku beli la sos ni baru RM 10.50, aku memang suka sangat dengan sos ni.

2 comments:

afee ali said...

kak aishah share gambar tp resepi xde. ceh! :p

Umie Echah said...

hahaha rahsia... malu la.. tak cukup keyakinan diri untuk letak resepi... lagi pun bahan ikut suka ati je... tapi kalau fee nak akak kasi tak baik kedekut ilmu

Post a Comment

 
Copyright Umie Echah 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .